Науковці назвали продукти, які можуть допомогти знизити тиск

2 хвилин читання

Дослідження Університету Суррея показало, що продукти з флаван-3-олами, природними речовинами, які є у чаї, какао, яблуках і винограді, можуть допомогти знизити артеріальний тиск і покращити роботу судин, пише Science Alert.

Чай і шоколад можуть знизити тиск — дослідження. Фото: Depositphotos 

Як флаван-3-оли впливають на організм 

  • Флаван-3-оли — це корисні сполуки, які є в рослинах. Для нас вони корисні тим, що покращують стан судин і знижують тиск.
  • Вчені проаналізували понад 140 досліджень і з’ясували, що люди, які регулярно споживають продукти з цими речовинами, мають нижчий артеріальний тиск.
  • У середньому тиск знижувався на 2–3 одиниці, а у людей з гіпертонією — навіть на 6–7 одиниць. Це можна порівняти з ефектом деяких ліків.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Читайте також: Люди, які регулярно їдять квасолю та сою, рідше отримують діагноз «гіпертонія». Дослідники Імперського коледжу Лондона вперше назвали конкретну норму, скільки саме потрібно їсти, щоб ефект був максимальним, пише Earth.

Що варто їсти і пити, щоб знизити тиск

Щоб отримати користь, достатньо споживати:

Це приблизно 500–600 мг флаван-3-олів на день — саме стільки показало користь у дослідженнях. Науковці вважають, що якщо замінити солодощі на яблуко з темним шоколадом або додати чашку чаю, це поступово допоможе покращити стан судин і зменшити ризик серцевих хвороб.

Раніше SPEKA писала, що їсти, аби спати краще. Це фрукти, овочі і здорові вуглеводи.