Люди, які регулярно їдять квасолю та сою, рідше отримують діагноз «гіпертонія». Дослідники Імперського коледжу Лондона вперше назвали конкретну нор...
Одна миска полуниці на день знижують систолічний артеріальний тиск у літніх людей, перші результати помітні вже через місяць. Це виявили вчені Калі...
Якщо ви п'єте буряковий сік, щоб знизити тиск, то знайте, що ефект зникне вже завтра вранці. Нітрати з буряка розширюють судини максимум на 24 годи...
Десятиліттями лікарі радили людям з гіпертонією більше рухатись, але не уточнювали, як саме. Вчені з Федерального університету Ріо-Гранде-ду-Сул у ...
Від підвищеного артеріального тиску страждає чимало людей. Але виявляється, щоденна склянка правильного напою справді може зрушити показники тономе...
Для багатьох чаювання залишається лише приємним щоденним ритуалом, способом зігрітися у негоду чи втамувати спрагу. Проте цей популярний напій має ...
Звичайна питна вода може негативно впливати на серце так само, як і сидячий спосіб життя. Усе через те, що в ній є сіль. Мільярди людей по всьому с...
Дослідження Університету Суррея показало, що продукти з флаван-3-олами, природними речовинами, які є у чаї, какао, яблуках і винограді, можуть допо...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.