Чим більше в раціоні людини фастфуду, ковбас, чипсів і газованок, тобто їжі з високим ступенем обробки, тим гірше вона концентрується. Навіть якщо ...
Фастфуд, ковбаси, газованки, чипси й сосиски шкодять здоровʼю не тільки, якщо їсти їх багато. Науковці з Американського коледжу кардіології виявили...
Вживання великої кількості ультраоброблених продуктів значно підвищує ризик серцево-судинних захворювань. Люди, які споживають понад дев’ять порцій...
Газованки, чипси, фастфуд та інші продукти з високим ступенем оброблення стають серйозною загрозою для здоров’я людей у всьому світі. Вони вит...
Залежність від ультраоброблених продуктів дедалі частіше виявляють серед людей середнього віку, особливо жінок. Про це свідчить нове дослідження Мі...
Не всі ультраоброблені продукти шкодять здоров’ю, до такого висновку дійшли австралійські науковці зі Свінбернського університету. Вони виявили, що...
Нові дані з найбільш тривалого на сьогодні дослідження про вплив ультраобробленої їжі (UPF) та мінімально обробленої їжі (MPF) показують, що навіть...
Ті, хто регулярно споживає ультраоброблену їжу (солодкі газовані напої, фастфуд, чипси чи ковбаси) мають вищий ризик передчасної смерті. До такого ...
Вчені виявили, що люди, які часто їдять ультраоброблену їжу (тобто печиво, солодкі напої, чипси чи сосиски), мають вищий ризик появи перших ознак х...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.