Яка кількість кофеїну може призвести до інсульту
Щоденне споживання кофеїну у великій кількості може призвести до раннього інсульту. Йдеться, зокрема, і про споживання енергетиків, повідомляє ScienceAlert.
У Британії діагностували інсульт у 50-річного чоловіка, який щоденно споживав приблизно 8 енергетичних напоїв, який згодом повідомив, що не очікував небезпеки.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Усе через напої з високим вмістом кофеїну, кажуть дослідники. Вони короткочасно підвищують кров'яний тиск, і деякі вчені стурбовані тим, що вони можуть мати кумулятивний, хронічний вплив на організм.
Коли чоловік вперше звернувся до відділення невідкладної допомоги з симптомами інсульту у віці 50 років, його систолічний артеріальний тиск був настільки високим, що досягав рівня гіпертонічної кризи.
Пацієнт розповів, що протягом дня вживав 8 енергетичних напоїв, а саме 1,3 г кофеїну, хоча максимальна доза, за рекомендаціями лікарів, становить 400 мг.
Як тільки пацієнт припинив вживати енергетичні напої, його артеріальний тиск вирівнявся. Через 8 років всі показники здоров’я чоловіка прийшли до норми.
Вчені додають, що часто повідомляють, що енергетичні напої містять 80 мг кофеїну в одній порції, але це не завжди відповідає фактичному вмісту кофеїну в них, адже часто в них є і прихований кофеїн.