Інфаркти та інсульти рідко виникають без попереджувальних сигналів. Нове масштабне дослідження за участю понад 9 мільйонів людей зі США та Південно...
Ваша група крові впливає не лише на сумісність із донором. Дослідники з Університету Меріленду в США виявили зв'язок між підгрупою крові А1 і підви...
Вживання великої кількості ультраоброблених продуктів значно підвищує ризик серцево-судинних захворювань. Люди, які споживають понад дев’ять порцій...
Міністерство охорони здоров’я України надало роз’яснення щодо державної програми «Скринінг здоров’я 40+» та пояснило основні обмеження програми у в...
Серцеві напади та інсульти рідко трапляються у людей без попередження організму. Є щонайменше чотири фактори, які можуть свідчити про це, повідомля...
Щоденне споживання кофеїну у великій кількості може призвести до раннього інсульту. Йдеться, зокрема, і про споживання енергетиків, повідомляє Scie...
Науковці виявили, що деякі варіації групи крові можуть підвищувати ризик інсульту до 60 років. Результати базуються на масштабному аналізі генетичн...
Ризик інсульту може бути більшим залежно від групи крові. Вчені виявили зв’язок між геном, відповідальним за підгрупу крові, та раннім початком інс...
Вчені визначили, що стан ротової порожнини пов’язаний із серцево-судинною системою. Проблеми можуть призвести до інсульту, повідомляє ScienceDaily....
Нове масштабне дослідження за участі понад 9 мільйонів дорослих у Південній Кореї та США показало: майже кожен випадок серцево-судинних захворювань...
Відомий підсолоджувач еритрит, який додають у батончики, напої, жуйки і кето-десерти, не такий безпечний, як здавалося. Нове дослідження показало, ...
Науковці розробили нейроінтерфейс, що дозволяє пацієнтам після інсульту чи травм головного мозку знову говорити. Новий мозковий імплант, оснащений ...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.