Вчені дізналися, що їсти, аби спати краще

2 хвилин читання

Вчені виявили, що споживання фруктів і овочів протягом дня позитивно впливає на якість сну тієї ж ночі, пише Science Alert.

Фрукти і овочі покращують якість сну – дослідження. Фото: agronews.ua 

Як вчені дізналися, що фрукти і овочі покращують сон 

Підписуйтеся на наші соцмережі

  • У дослідженні взяли участь 34 людини. Вони записували свій раціон протягом тижня, а їхній сон фіксувався за допомогою носимих пристроїв.
  • Результат: ті, хто вживав більше фруктів, овочів і здорових вуглеводів, спали краще, рідше прокидались уночі й мали менш фрагментований сон.
Читайте також: Вчені Сеульського університету виявили канцерогенні хімічні речовини, які можуть утворюватися у звичних продуктах харчування під час смаження, копчення та приготування на грилі, пише ScienceDaily.

Дослідження показало, що дотримання рекомендованої норми овочів і фруктів на день (це, наприклад, 8 полуниць, середня картопля або 22 виноградини) покращує якість сну на 16%.

Що ще впливає на якість сну 

  • Вчені також припускають, що може існувати зворотний цикл: поганий сон змушує нас тягнутися до менш здорової їжі, а вона, своєю чергою, ще більше псує сон.
  • Дослідники наголошують, що на якість нічного відпочинку впливає багато чинників: від температури в кімнаті до часу відходу до сну. Але раціон – один із тих, який ми можемо контролювати щодня.