Вчені Сеульського університету виявили канцерогенні хімічні речовини, які можуть утворюватися у звичних продуктах харчування під час смаження, копч...
Коли йдеться про профілактику серцево-судинних захворювань, вирішальним може бути не те, скільки вуглеводів чи жирів у раціоні, а якість проду...
Щоб утримати глобальне потепління нижче 2°C, майже половина населення світу мають скорегувати свої харчові звички. До такого висновку дійшли дослід...
Нові дані з найбільш тривалого на сьогодні дослідження про вплив ультраобробленої їжі (UPF) та мінімально обробленої їжі (MPF) показують, що навіть...
Вчені виявили, що споживання фруктів і овочів протягом дня позитивно впливає на якість сну тієї ж ночі, пише Science Alert.
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.