Два фрукти щодня знижують тиск і зміцнюють серце — нове дослідження вчених

2 хвилин читання

Авокадо і манго у щоденному раціоні може покращити стан судин і знизити тиск навіть без дієт і спорту. Таких висновків дійшли дослідники з Іллінойського технологічного інституту у США, пише Earth.

Авокадо і манго знижують тиск. Фото: Freepik 

Як фрукти впливають на серце 

Команда науковців провела експеримент серед дорослих із переддіабетом.

Читайте також: Щоденне вживання авокадо знизижує рівень «поганого» холестерину і справді покращує сон. Це довело нове дослідження Пенсильванського університету, пише Very Well Health. 

Учасників поділили на дві групи перша щодня їла один авокадо і одне свіже манго. Друга група отримувала таку ж кількість калорій, але з інших продуктів, переважно вуглеводів.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Учасники не змінювали фізичну активність і не худнули. Єдина різниця — ці два фрукти.

Через 8 тижнів у першій групі зафіксували помітні покращення. Судини краще розширювалися (це показник їхнього здоров’я), а тиск знизився. Це означає, що серцю стало легше працювати.

Чому саме авокадо і манго допомагають серцю 

Ці фрукти працюють у парі. 

Авокадо:

  • дає клітковину для травлення і ситості, 
  • багатий на калій, який допомагає контролювати тиск. 

Манго:

  • містить антиоксиданти, які захищають клітини, 
  • також дає калій і фолієву кислоту для серця.

Разом вони підсилюють ефект одне одного.

Раніше SPEKA писала, що недосип може спровокувати серцево-судинні хвороби. Нестача сну підвищує рівень запальних білків в організмі, вони й спричиняють хвороби серця. Проте фрукти не стануть «чарівною пігулкою», варто додавати їх до здорового способу життя в цілому.