Кавун давно асоціюється лише з літом, спекою та освіженням. Але нові дослідження показують: цей фрукт може мати значно серйозніший вплив на зд...
Авокадо і манго у щоденному раціоні може покращити стан судин і знизити тиск навіть без дієт і спорту. Таких висновків дійшли дослідники з Іллінойс...
Вітамін C є одним із найважливіших антиоксидантів для організму. Він допомагає зміцнювати імунітет, захищає клітини від ушкоджень, підтримує серцев...
Якщо їсти багато фруктів, легені краще справляються зі смогом. Дослідження показало, що жінки, які споживають більше фруктів, мають здоровіші леген...
Дослідження Університету Джорджа Мейсона довело: щоденне споживання цього фрукта покращує рівень цукру в крові та зменшує жир в організмі у людей і...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.