Чи дійсно інтервальне голодування таке корисне: дослідження
По всьому світу користується популярністю дієта інтервального голодування. Проте вчені кажуть, що вона може бути не така корисна, повідомляє ScienceAlert.
Інтервальне голодування — це відмова від їжі на певний час, наприклад 12 чи 24 години. Повідомлялося, що це позитивно впливає на метаболізм, серце, а також дозволяє знижувати вагу.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Проте дослідження вчених з Німецького інституту харчування показало, що деякі форми періодичного голодування не змінюють маркери метаболічного чи серцево-судинного здоров'я.
У досліджені взяли участь 31 жінка, які дотримувалися інтервального голодування. Хоча вони трохи втратили вагу, інші переваги, яких можна було б очікувати на основі попередніх досліджень, включаючи зниження рівня цукру в крові, зниження артеріального тиску та зниження рівня холестерину, не відобразилися в даних.
Окрім незначного зниження маси тіла в ході дослідження, дослідники спостерігали зміни в біологічному годиннику учасників. Час їхніх циркадних ритмів , включаючи ті, що підштовхують тіло до сну, зміщувався відповідно до графіка інтервального голодування.