7 продуктів, які допомагають шкірі довше залишатися молодою — що радять дієтологи
Те, що ми їмо щодня, напряму впливає на стан шкіри, її пружність і здатність протистояти зморшкам. Хоча чарівної антивікової дієти не існує, є продукти, які завдяки антиоксидантам і корисним жирам можуть підтримувати молодший вигляд шкіри, пише Very Well Health.
Як авокадо впливає на стан шкіри
- Авокадо давно використовують у косметиці, але користь є і від вживання цього фрукта.
- Дослідження Школи медицини Девіда Геффена у США показало, що жінки, які їли авокадо щодня протягом восьми тижнів, мали більш пружну й еластичну шкіру.
- Ефект пов’язують із мононенасиченими жирами і каротиноїдами — антиоксидантами, які допомагають захищати клітини від пошкодження.
Чи справді помідори надають шкірі захист від сонця
Помідори багаті на вітамін С і лікопін — потужний антиоксидант.
Регулярне споживання томатної пасти робить шкіру більш стійкою до сонячних опіків уже за кілька місяців, так вважає дерматологиня Ніша Катта.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Як ягоди захищають шкіру
- Полуниця, чорниця, малина й ожина містять велику кількість антиоксидантів.
- За словами Кетрін Пайпер, дієтологині й засновниці проєкту The Age-Defying Dietitian, ягоди можуть допомагати захищати шкіру від ультрафіолету і негативного впливу навколишнього середовища.
Чому темний шоколад корисний для шкіри
Темний шоколад (від 70% какао) покращує кровообіг у шкірі й може підвищувати її захист від ультрафіолету.
Водночас молочний шоколад, за словами Кетрін Пайпер, не має таких переваг, а надлишок цукру може, навпаки, пришвидшувати появу зморшок.
Як зелений чай впливає на акне
- Зелений чай багатий на поліфеноли, зокрема EGCG — сполуку, яка зменшує запалення і пригнічує бактерії, що викликають акне.
- Кетрін Пайпер вважає, що регулярне вживання зеленого чаю може підтримувати здоров’я шкіри, хоча точну «антивікову дозу» поки що не визначили.
Чи дійсно жирна риба корисна для м’язів обличчя
Лосось, сардини й інша жирна риба містять омега-3 жирні кислоти й білок.
Еллісон Таллман, дієтологиня з Університету Нешвілла, пояснює, що з віком люди втрачають м’язову масу, і нестача білка лише пришвидшує цей процес. А стан м’язів напряму впливає й на загальний вигляд тіла й шкіри.
Як мигдаль працює проти зморшок
- Мигдаль — джерело корисних жирів, клітковини і вітаміну Е.
- Дослідження Каліфорнійського університету в Сакраменто показало, що щоденне споживання мигдалю у жінок після менопаузи зменшувало глибину зморшок і пігментацію шкіри.
- Еллісон Таллман називає мигдаль універсальним продуктом, який легко додати до щоденного раціону — у смузі, йогурти або як перекус.
Фахівці наголошують, що жоден продукт не зупинить старіння, але збалансоване харчування з великою кількістю цілісних продуктів може суттєво вплинути на якість життя і здоров’я шкіри.
Раніше SPEKA писала, що вітамін С, який ми отримуємо зі свіжих овочів і фруктів, виявився справжнім помічником для шкіри. Японські дослідники довели, що він може потовщувати верхній шар шкіри і сповільнювати її старіння.