Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Зелений чай може допомогти скинути зайву вагу — дослідження

0
3 хвилин читання

Вчені провели дослідження, яке показало, що зелений чай може допомогти спалювати зайві кілограми. Напій також покращує стан здоров’я, повідомляє Science Daily. 

Дослідження проводили у межах Міждисциплінарної аспірантської програми з медичних наук в Університеті Крузейро-ду-Сул у Сан-Паулу. Вчені проводили тестування на мишах. 

Зелений чай може допомогти скинути зайву вагу — дослідження зображення 1 Зелений чай допомагає скинути зайві кілограми

Протягом чотирьох тижнів науковці годували мишей висококалорійною їжею, зокрема продуктами, які люди вживають у повсякденному житті. Це шоколад, печиво та інше. 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Після цього дослідники проводили експерименти із зеленим чаєм протягом 12 тижнів, зокрема, у цей період вони щодня давали мишам порцію зеленого чаю: 500 мг на 1 кг ваги. Вводили його внутрішньошлунково через зонд. 

Це метод, який гарантує, що всі вони отримають саме ту дозу, яку ми хочемо дослідити. Наприклад, якщо ми помістимо її у воду, ми не зможемо дізнатися, скільки насправді спожила тварина. Для людей ця кількість буде еквівалентна споживанню приблизно 3 г зеленого чаю на день або трьох чашок.
Розмарі Оттон, керівниця дослідження

Важливою умовою було використання якісного чаю, зокрема стандартизованого екстракту зеленого чаю, такого, що продається в аптеках.

Вчені фіксували зниження ваги на 30%.  

Крім того, важливим показником стало збереження морфології м’язів. Зелений чай запобіг атрофії м’язів. 

Зелений чай також покращив метаболізм. Була відновлена активність лактатдегідрогенази ферменту, необхідного для метаболізму глюкози.

За словами Оттон, є докази того, що зелений чай не впливає на вагу худих тварин, що свідчить про його вибіркову дію проти надлишку жиру в організмі.

Він змушує тварин з ожирінням худнути, але підтримує збалансовану вагу худих тварин. Це показує, що для дії чаю, здається, потрібне середовище з надлишком поживних речовин, що підтверджує гіпотезу про його безпосередню дію на жирові клітини.
Розмарі Оттон, керівниця дослідження

Незважаючи на гарні результати дослідження на мишах, Оттон зазначає, що наразі неможливо визначити безпечну та ефективну дозу зеленого чаю для людини. Це пов'язано з варіабельністю екстрактів та тим фактом, що кожна людина поводиться по-різному.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі