Вчені знайшли спосіб зменшити агресію: що треба робити

2 хвилин читання

Нове наукове дослідження вчених Університету Пенсільванії, США показало, що наявність в раціоні жирних кислот Омега‑3 здатна істотно знизити рівень агресії, повідомляє ScienceAlert. 

Омега‑3 здатні істотно знизити рівень агресії

Як Омега-3 зменшує агресію

Дослідники з Університету Пенсільванії провели мета‑аналіз — огляд рандомізованих контрольованих випробувань, у яких брали участь 29 різних досліджень і 3 918 учасників віком від підлітків до людей віком 50–60 років.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Читайте також: Купувати риб'ячий жир у капсулах необов'язково. Одна жменя волоських горіхів або ложка насіння чіа дають більше омега-3, ніж середня добавка з аптеки. Дієтологиня Меггі Мун з Університету Флориди назвала сім конкретних перекусів, які покривають добову норму, пише Very Well Health.

Ці випробування тривали в середньому близько 16 тижнів, а учасники отримали Омега‑3 у різних дозах. Результати показали, що у людей, які приймали добавки, рівень агресії зменшувався до 28% у порівнянні з тими, хто цього не робив.

Вчені вважають, що ефект Омега‑3 може бути пов’язаний із тим, що ці кислоти зменшують запалення в організмі та підтримують нормальну роботу мозку, включно з регуляцією емоційних реакцій. 

Проте Омега-3 це не рятівне коло, наголошують лікарі. У разі агресивної поведінки слід звертатися до професіоналів. 

Скільки Омега-3 допоможе знизити рівень агресії 

Омега‑3 кислоти широко доступні не лише у вигляді добавок, але й у натуральних продуктах, таких як жирна риба — лосось, скумбрія чи сардини. 

Дослідники зазначають, що навіть додаткова порція риби 1–2 рази на тиждень може допомогти підтримати нормальну поведінку, особливо у людей із підвищеною дратівливістю чи агресивністю. 

Як мінімум, батьки, які шукають лікування для агресивної дитини, повинні знати, що окрім будь-якого іншого лікування, яке отримує їхня дитина, додаткова порція або дві риби щотижня також можуть допомогти.
Дослідження Університету Пенсільванії