Нове наукове дослідження вчених Університету Пенсільванії, США показало, що наявність в раціоні жирних кислот Омега‑3 здатна іс...
Вчені виявили, що добавки з омега-3 можуть зменшити агресивну поведінку. У дослідженні взяли участь майже 4 тис. людей, і у всіх помітили зниження ...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.