Не вся їжа з високим ступенем обробки шкодить здоров’ю – дослідження
2 хвилин читання
Не всі ультраоброблені продукти шкодять здоров’ю, до такого висновку дійшли австралійські науковці зі Свінбернського університету. Вони виявили, що серед цих продуктів є ті, які впливають на людину нейтрально або позитивно, пише SciTechDaily.
Яка ультраоброблена їжа корисна
Ультраоброблені продукти зазвичай погано впливають на здоров’я. Це стосується, наприклад, солодких газованих напоїв чи чипсів. Але науковці виявили, що:
Підписуйтеся на наші соцмережі
Читайте також:
Чим більше в раціоні людини фастфуду, ковбас, чипсів і газованок, тобто їжі з високим ступенем обробки, тим гірше вона концентрується. Навіть якщо в цілому харчується нормально. Такого висновку дійшли науковці з Університету Монаша, пише Earth.
- цільнозернові пластівці можуть бути корисними,
- йогурти й деякі інші молочні продукти також не шкодять,
- ефект від продукту залежить від того, як і скільки його їсти.
Джиммі Луї, один із авторів дослідження
Чим корисна ультраоброблена їжа
За словами вчених, у багатьох випадках саме продукти з високим ступенем технологічної переробки дають можливість:
- отримати поживні речовини людям з обмеженим бюджетом,
- зменшити харчові відходи завдяки довшому терміну зберігання,
- зробити харчування більш зручним у сучасних умовах.