Науковці дізналися, що їсти, аби знизити ризик розвитку раку
1 хвилин читання
Вегетаріанці значно рідше хворіють на рак шлунка і деякі інші види онкології. Це виявило дослідження науковців з Університету Лома Лінда, які проаналізували дані 79 тис. людей з США і Канади, пише Science Alert.
Як вегетаріанство впливає на розвиток раку
Виявилося, що вегетаріанці мають:
Підписуйтеся на наші соцмережі
- на 45% нижчий ризик раку шлунка,
- на 25% менше випадків лімфом,
- загалом на 12% нижчий ризик усіх видів раку.
Читайте також:
Серед людей часто виникає багато суперечок стосовно того, чи варто їсти м’ясо або ж треба відмовитися від нього. Вчені дослідили, що дозволить прожити довше, повідомляє ScienceAlert.
Що їсти, аби знизити ризик розвитку раку
- Шлунок і кишківник першими стикаються з продуктами, які ми їмо. Оброблене м’ясо і ультраоброблені продукти (чипси, хотдоги, газованки, ковбаси) збільшують ризик раку.
- А от овочі, фрукти і цільнозернові продукти допомагають захищати органи травлення.
Відмова від м’яса не гарантує повного захисту від онкології. Але додавання більшої кількості рослинної їжі у раціон дійсно може зменшити ризики. Дослідники наголошують, що головне – це збалансовано харчуватися, щоб уникнути нестачі поживних речовин.