Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Вчені виявили, що фастфуд скорочує життя

Дар'я Щеглакова
Дар'я Щеглакова новинарка Speka
0
2 хвилин читання

Ті, хто регулярно споживає ультраоброблену їжу (солодкі газовані напої, фастфуд, чипси чи ковбаси) мають вищий ризик передчасної смерті. До такого висновку дійшли науковці після 23 років спостережень за понад пів мільйоном американців, пише SciTechDaily.

Як вчені дізналися, що фастфуд скорочує життя 

  • Упродовж понад двох десятиліть дослідники стежили за здоров’ям понад 540 тис. американців віком від 50 до 71 року. 
  • Результати показали, що ті, хто регулярно споживає ультраоброблені продукти, мають приблизно на 10% вищий ризик передчасної смерті, особливо через серцево-судинні захворювання і цукровий діабет.
Вчені виявили, що фастфуд скорочує життя зображення 1 Ультраоброблені продукти підвищують ризик передчасної смерті – дослідження. Shutterstock 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Які продукти скорочують тривалість життя

  • Дослідники виокремили підгрупи продуктів, що мають найсильніший зв’язок із підвищеною смертністю. 
  • Серед них: безалкогольні напої з додаванням цукру, чипси, м’ясні вироби на кшталт ковбас, хотдогів, шинки. 
  • У США вже існують рекомендації з обмеження вживання таких продуктів для зниження ризику хвороб.

Навіть після врахування інших факторів ризику (таких як куріння, надмірна вага чи загальна якість харчування) зв’язок між вживанням ультраобробленої їжі і вищим ризиком смерті залишався стійким. 

Науковці радять зменшити вживання ультраобробленої їжі, а натомість споживати більше натуральних продуктів. 

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі