Учені з Університету Сіднея виявили, що навіть короткочасна зміна харчування може впливати на процес старіння. Які зміни в раціоні з...
Вегетаріанці значно рідше хворіють на рак шлунка і деякі інші види онкології. Це виявило дослідження науковців з Університету Лома Лінда, які проан...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.