Дослідники з Техаського університету A&M повідомили про успішне відновлення пам’яті омолодження мозку за допомогою експериментального назальног...
Регулярне вживання кави може допомагати мозку довше залишатися «в тонусі» та знижувати ризик деменції. До такого висновку дійшли дослідники з Гарва...
Близько половини випадків деменції можна відтермінувати або запобігти, якщо впливати на фактори ризику, повідомляють Daily Mail та Alzhei...
Діабет може непомітно підштовхувати мозок до когнітивного спаду — але механізм цього процесу досі залишався біологічною загадкою. Про це повідомляє...
Вчені з Inserm та Університету Борд виявили, що відновлення роботи мітохондрій може покращити пам’ять і зменшити когнітивні порушення, пов’язані з ...
Невеликі особливості повсякденної мови, а також труднощі з підбором слів — можуть бути важливими індикаторами стану мозку. До такого висновку дійшл...
Помірне споживання кави та чаю з кофеїном може не лише бадьорити, а й допомагати захищати мозок від деменції, пише Jama.
Дослідники з Університетy Лома виявили, що регулярне вживання яєць може допомогти захистити мозок від хвороби Альцгеймера, пише ScienceDaily.
Вчені з Університету Кіндай в Японії виявили, що поширена й недорога амінокислота, яку часто використовують як харчову добавку, може уповільнити хв...
Звичайний аналіз крові може допомогти виявити підвищений ризик деменції задовго до появи перших ознак. Ключову роль відіграє співвідношення імунних...
Рослинне харчування не завжди корисне до здоровʼя. Нове дослідження Гавайського університету показало, що якщо основу меню складають оброблені росл...
Дві чашки кави на день можуть захистити мозок і навіть знизити ризик деменції. Дослідники з Гарвардської медичної школи виявили, що люди, які пʼють...
Люди, які регулярно працюють у саду, частіше демонструють кращі показники настрою, фізичного самопочуття та мислення — такого висновку дійшли автор...
Оптимізм може бути не просто рисою характеру, а фактором захисту мозку в старшому віці. Про це повідомляє Neuroscience News із посиланням на дослід...
Люди з вищим рівнем вітаміну D у середньому віці можуть мати кращий стан мозку через роки. Про це свідчить нове дослідження Університету Голуей, пи...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.