Любов до солодкого колись допомагала людству виживати, адже цукор був швидким джерелом енергії. Сьогодні ж надмірне споживання солодощів дедалі час...
Недосипання давно асоціюється з втомою, дратівливістю та погіршенням концентрації. Але нове дослідження, про яке розповіло Techno-Science.net із по...
Дослідники пояснили, як насправді працює пам’ять людини — і що допомагає запам’ятовувати інформацію значно ефективніше. Як показують наукові дані, ...
Люди, які регулярно працюють у саду, частіше демонструють кращі показники настрою, фізичного самопочуття та мислення — такого висновку дійшли автор...
Кофеїн може зменшувати й навіть «відкочувати» втрату пам’яті, яку викликає недосип. Щоправда, науковці з Національного університету Сінгапуру поки ...
Науковці з Університету Ноттінгему та Кембриджа виявили, що спогади про факти та життєві події активують однакові ділянки мозку. Це дозволяє зрозум...
Те, що ми їмо щодня, напряму впливає на памʼять, увагу і здатність мислити. Деякі популярні продукти можуть шкодити мозку навіть тоді, коли здаютьс...
З віком пам’ять у людей може суттєво погіршуватися. Це зумовлене широко розповсюдженими структурними змінами в мозку, повідомляє ScienceDaily.
Регулярна допомога іншим людям навіть кілька годин на тиждень може суттєво уповільнити старіння мозку. До такого висновку дійшли науковці з Техаськ...
Про користь темного шоколаду для здоров'я ми чуємо часто, але ці твердження нерідко сприймаються скептично, як частина маркетингу, а не справжня на...
Науковці з Бостонського університету з’ясували, що сильні емоції допомагають мозку краще запам’ятовувати навіть звичайні події. Якщо щось викликає ...
У сучасному світі багато людей регулярно переживають стан, коли мозок здається «туманним»: важко зосередитися, думки розсіяні, а навіть невеликі за...
Достатньо чотири дні їсти фастфуд, аби погіршилася памʼять. Такого висновку дійшли науковці Медичної школи Університету Північної Кароліни у США, п...
Коли OpenAI анонсувала «навчальний режим» у своєму ChatGPT, компанія одразу ж заявила про беззаперечні освітні переваги цієї технології. Мовляв, як...
Нове дослідження показало, що звичайні пребіотики можуть покращити пам’ять у літніх людей. Виявилось, що харчові добавки з клітковиною позитивно вп...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.