Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Які продукти треба вживати, щоб уникнути наслідків сидячої роботи

0
3 хвилин читання

Тривале сидіння на одному місці може негативно впливати на здоров’я людей, зокрема чоловіків. Воно може спричинити проблеми з судинами, повідомляє Університет Бірмінгема. 

Які продукти треба вживати, щоб уникнути наслідків сидячої роботи зображення 1 Тривале сидіння може збільшити ризик серцево-судинних захворювань

Вчені університету з’ясували, що малорухливий спосіб життя, зокрема сидяча робота може призвести до збільшення ризику серцево-судинних захворювань, таких як хвороби серця, інсульти та інфаркти, на 13%.

Незалежно від того, чи сидимо ми за столами, за кермом автомобіля, у поїзді чи на дивані, читаючи книгу чи дивлячись телевізор, ми всі проводимо багато часу сидячи. Навіть якщо ми не рухаємо своїм тілом, ми все одно створюємо для нього стрес.
Катаріна Рендейро, авторка дослідження

Підписуйтеся на наші соцмережі

Дослідження показало, що деякі продукти можуть допомогти уникнути серйозних наслідків. Йдеться про продукти, які містять в собі флавоноїди. За словами вчених, вони мають переваги для серцево-судинної системи, такі як захист судинної системи в періоди психічного стресу.

До продуктів, як містять флавоноїди, відносяться деякі ягоди, яблука, чаї, горіхи та какао-боби. 

Дослідники перевірили, чи може вживання флавоноїдів безпосередньо перед двома годинами сидіння зберегти функцію кровоносних судин у руках і ногах. Сорок молодих здорових чоловіків, 20 з яких мали вищий рівень фізичної підготовки, і 20 з яких мали нижчий рівень фізичної підготовки, вживали какао з високим чи низьким вмістом флавоноїдів. 

Як у групі з нижчим, так і у групі з вищим рівнем фізичної підготовки, чоловіки які пили какао з низьким вмістом флавоноїдів перед сидінням, спостерігалося погіршення стану артерій рук і ніг. Це свідчить про те, що вищий рівень фізичної підготовки не забезпечив захисту від тривалого сидіння.

Натомість чоловіки, які пили какао з високим вмістом, не мали жодних наслідків для артерій рук чи ніг. 

Насправді досить легко додати продукти з високим вмістом флавоноїдів до свого раціону. Якщо какао вам не подобається, фрукти, такі як яблука, сливи та ягоди, горіхи, чорний та зелений чай – це звичайні кухонні продукти, які легко доступні.
Алессіо Даніеле, аспірант Бірмінгемського університету

Це вперше випадок, коли флаваноли показали свою ефективність у запобіганні судинній дисфункції, викликаній сидінням, у молодих здорових чоловіків.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі