Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Вживання алкоголю може спричинити рак: деталі дослідження

0
2 хвилин читання

Вчені знайшли зв’язок між розвитком раку та вживанням алкоголю. Проте більшість дорослих людей не усвідомлюють, як це пов’язано, повідомляє ScienceDaily. 

Вживання алкоголю може спричинити рак: деталі дослідження зображення 1 Вживання алкоголю може спричинити рак

За словами вчених з онкологічного центру імені М. Д. Андерсона Університету Техасу,  боротьба з помилковими уявленнями, що алкоголь не призводить до раку, може значно зменшити смертність від раку, пов'язаного з алкоголем.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Дослідження показало, що серед громадян США 52,9% не пов’язують алкоголь із розвитком раку, ще частина людей вважають, що алкоголь, навпаки, знижує цей ризик. 

Викликає занепокоєння те, що люди, які вживають алкоголь, найчастіше вважають, що він не впливає на ризик раку. Враховуючи, що переконання людей відіграють вирішальну роль у тому, чи обирають вони здоровішу поведінку, нам потрібно працювати над виправленням цих хибних уявлень, що може бути важливим для зменшення зростаючого тягаря раку, пов’язаного з алкоголем.
Санджай Шете, автор дослідження

ВООЗ класифікує алкоголь як канцероген 1-ї групи, що відповідає за рівень ризику, пов'язаний з тютюном, азбестом та радіацією. Споживання алкоголю пов'язане щонайменше з сімома видами раку, серед яких рак молочної залози, печінки та колоректальний рак. 

За даними національних інститутів охорони здоров'я, вживання алкоголю є причиною майже 5,5% усіх нових випадків раку по всьому світу.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі