Відмова від солодкого не допоможе здоров’ю: несподіване відкриття вчених

1 хвилин читання

Вчені з Борнмутського університету провели дослідження, де зробили несподіване відкриття. Відмова від солодкого не зменшує тягу до нього та не покращує показники здоров’я, повідомляє ScienceDaily. 

Відмова від солодкого не допоможе здоров’ю

180 учасників експерименту протягом 6 місяців дотримувалися дієт з високим, низьким та помірним вживанням солодкого. Дослідники контролювали вподобання до солодкого, вагу та показники ризику серцево-судинних захворювань і діабету.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Що показало дослідження з відмови від вживання солодкого

Читайте також: Шматочок шоколаду після пізньої вечері тривалий час вважався виключно шкідливою гастрономічною звичкою. Сучасна дієтологія кардинально переглянула цей стереотип, перетворивши споживання улюбленого десерту на повноцінний інструмент для турботи про власне здоров'я.

Результати виявилися неочікуваними і однозначними — ніяких значних змін не зафіксовано, і багато учасників поверталися до звичних харчових звичок.

Проблема не в солодкому смаку, а в споживанні цукру та висококалорійних продуктів. Натуральні солодкі продукти, як фрукти чи молочні, навпаки, корисні. 
Кетрін Аплтон, авторка дослідження

Дослідники радять переглянути поради харчування, які акцентують на зменшенні солодкого, і зосередитися на зменшенні цукру та калорійності раціону.