Шматочок шоколаду після пізньої вечері тривалий час вважався виключно шкідливою гастрономічною звичкою. Сучасна дієтологія кардинально переглянула ...
Вчені з Борнмутського університету провели дослідження, де зробили несподіване відкриття. Відмова від солодкого не зменшує тягу до нього та не покр...
Навіть після щедрого обіду багато людей кажуть, що «більше не можуть їсти», але охоче погоджуються на солодощі. Це не слабкість характеру, а цілком...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.