Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Щоденне прослуховування музики покращує здоров’я: деталі дослідження

0
2 хвилин читання

Люди похилого віку, які щодня слухають музику, мають кращі показники здоров’я. Зокрема це зменшує ризик деменції та когнітивне зниження, повідомляє ScienceDaily. 

Щоденне прослуховування музики покращує здоров’я: деталі дослідження зображення 1 Щоденне прослуховування музики покращує здоров’я

Дослідники з Університету Монаша з’ясували, що прослуховування музики після 70 років покращує стан здоров’я. Зокрема знижує розвиток деменції на 39%. 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Їхній аналіз показав, що люди, які постійно слухали музику, мали кращі результати порівняно з тими, хто ніколи, рідко або лише іноді це робили. Гра на музичному інструменті також була пов'язана з перевагами, зі зниженням ризику деменції на 35%.

Крім того, люди, які повідомляли, що завжди слухають музику, продемонстрували найсильніші когнітивні переваги. Спостерігалася на 17% нижча частота когнітивних порушень, а також вищі загальні когнітивні показники та краща епізодична пам'ять. А ті хто грав на інструментах показали результат на 22% нижче. 

Музичні заняття можуть бути доступною стратегією для підтримки когнітивного здоров’я у людей похилого віку, хоча причинно-наслідковий зв’язок встановити не можна.
Емма Джаффа, авторка дослідження

Вона додала, що старіння мозку залежить не лише від віку та генетики, а й від власного середовища та способу життя.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі