Омега-3 може знизити агресію на 28% — дослідження
2 хвилин читання
Вчені виявили, що добавки з омега-3 можуть зменшити агресивну поведінку. У дослідженні взяли участь майже 4 тис. людей, і у всіх помітили зниження агресії — у середньому на 28%, пише Science Alert.
Як омега-3 впливає на агресивну поведінку
Підписуйтеся на наші соцмережі
- У дослідженнях взяли участь люди віком від 16 до 60 років. Результати показали, що омега-3, яка є у капсулах рибʼячого жиру і дієтичних добавках, допомагає зменшити агресію у всіх вікових групах лише за 16 тижнів.
- Це стосується як спонтанної агресії (коли людина реагує на провокацію), так і спланованої агресії.
- Науковці радять людям, які мають проблеми з агресією, вживати продукти, що містять омега-3. Це риба, горіхи, насіння льону.
Читайте також:
Купувати риб'ячий жир у капсулах необов'язково. Одна жменя волоських горіхів або ложка насіння чіа дають більше омега-3, ніж середня добавка з аптеки. Дієтологиня Меггі Мун з Університету Флориди назвала сім конкретних перекусів, які покривають добову норму, пише Very Well Health.
Адріан Рейн, один із дослідників
Омега-3 позитивно впливає не тільки на поведінку, а й покращує серцеве здоров’я. Омега-3 зменшує ризик серцевих нападів, інсультів та інших захворювань серцево-судинної системи.