Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Кава може зупинити старіння: чи справа у кофеїні

0
2 хвилин читання

Кава може позитивно впливати на довголіття та захищати організм від старіння не лише через кофеїн. За словами вчених, головну роль можуть відігравати рослинні сполуки, які містяться у кавових зернах, повідомляє Science Alert. 

Кава може зупинити старіння: чи справа у кофеїні зображення 1 Кава може зупинити старіння

Результати дослідження опублікували в журналі Texas A&M University вчені з Техаського університету. 

Як кава зупиняє старіння 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Науковці виявили, що деякі компоненти кави взаємодіють із рецептором NR4A1 — білком, який допомагає організму реагувати на стрес, запалення та пошкодження клітин.

Дослідження показало, що окремі сполуки кави можуть пригнічувати ріст ракових клітин та зменшувати запальні процеси. При цьому кофеїн виявився не головним активним елементом.

За словами біохіміка Стефана Сейфе, набагато сильніше на рецептор впливали поліфеноли та інші рослинні речовини, які також містяться у фруктах і овочах.

Вчені нагадують, що попередні дослідження вже пов’язували регулярне споживання кави з нижчим ризиком серцево-судинних хвороб, деменції та деяких видів раку. Однак тепер дослідники вперше наблизилися до пояснення біологічного механізму цього ефекту.

Поки що результати базуються лише на клітинних експериментах, тому робити остаточні висновки зарано. Водночас дослідники вважають, що відкриття може допомогти у створенні нових методів лікування вікових хвороб і раку.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі