Енергетики можуть утричі підвищити ризик самогубства — дослідження
2 хвилин читання
Дослідження Сінгапурсього університету показало, що кава й енергетичні напої мають протилежний вплив на психічне здоров’я. Навіть одна банка енергетика на місяць підвищує ризик суїцидальних думок, тоді як регулярне вживання кави, навпаки, знижує ймовірність самогубства, пише One Life Psychiatry.
Як кава впливає на ризик самогубства
- Дослідження показало, що 60+ чашок кави на місяць (приблизно 2 чашки на день) зменшували думки про самогубство майже на 30%.
- Це пояснюють тим, що кава стимулює нервову систему, покращує настрій, має антиоксидантний ефект, позитивно впливає на мікробіом кишечника.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Читайте також:
Замінник цукру, який давно вважається «безпечним» і активно використовується у протеїнових батончиках, енергетиках та продуктах із позначкою “без цукру”, опинився під новою хвилею критики, повідомляє The Conversation.
Як енергетики впливають на ризик самогубства
- У разі енергетичних напоїв ефект протилежний. Науковці виявили, що навіть 1 банка енергетика на місяць може викликати суїцидальні думки, а за регулярного споживання ризик може зростати утричі.
- Усе це через високі дози кофеїну, надмірний вміст цукру, інші стимулятори (таурин, гуарана, женьшень), зв’язок з ризикованим способом життя і залежностями.
Основні споживачі енергетиків — це молоді чоловіки, у яких і без того вищий рівень депресії і суїцидальних думок. Лікарі вважають, що споживання енергетиків може свідчити про певні психічні захворювання під час консультацій.