Навіть один шматочок торта за годину до сну може підвищувати тиск. Саме солодке на ніч запускає в тілі одразу кілька процесів, які впливають на цей...
Zero-кола і дієтичний лимонад продають як спосіб зберегти фігуру, але наука вперто доводить протилежне: без цукру не означає без наслідків. Такого ...
Обмеження часу між прийомами їжі до 8–9 годин на день може не лише сприяти схудненню, а й покращувати окремі когнітивні функції у літніх людей, пиш...
Чи може сир бути корисним продуктом? Дієтологи стверджують, що так — попри те, що деякі сорти містять багато жиру й натрію без особливої додаткової...
Кавун на 92% складається з води, дає 15% денної норми вітаміну С у скибці й містить рідкісну амінокислоту цитрулін, яка розслабляє судини. Дієтолог...
Раціон, який складається лише з фруктів, звучить як мрія для тих, хто втомився рахувати калорії, але вчені Академії харчування і дієтології США та ...
Дослідники з Університету Південної Каліфорнії розробили експериментальну «дієту довголіття», яка допомогла літнім мишам зменшити жирові відкладенн...
Їжа з високим ступенем обробки (чипси, ковбаси, фастфуд) лишає у крові хімічний слід. Через неї жировий обмін збивається, а організм починає сам ви...
Коли йдеться про довголіття, більшість людей насамперед згадують правильне харчування, фізичну активність та міцні соціальні зв'язки. Проте нове до...
Їсти вночі можна. Головне обирати правильні продукти: жменя горіхів, авокадо чи ромашковий чай знижують кортизол і покращують сон. Так вважає дієто...
Частота прийомів їжі не розганяє метаболізм і сама собою не допомагає худнути. Найсильніше впливає на здоров’я, що і скільки ви з’їдаєте за день, а...
Якщо вранці їсти яйця замість тостів чи вівсянки з медом, організм реагує зовсім інакше. Дослідники з Університету Британської Колумбії й Університ...
Харчування й фізична активність знижують ризик виникнення відразу кількох хронічних захворювань у старості на 21%. І жодна таблетка не дає такого ж...
Для здоровʼя серця важливо не скільки жирів або вуглеводів ви їсте. Важлива якість їжі й що саме ви їсте. Це виявили вчені з Гарвардської школи гро...
Ті, хто їсть більше калію на вечерю, рідше скаржаться на безсоння. І справа не в якійсь суперфуд-дієті, а в доступних продуктах — шпинаті, авокадо,...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.