Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Що їсти, аби захистити легені від брудного повітря

Дар'я Щеглакова
Дар'я Щеглакова новинарка Speka
0
2 хвилин читання

Якщо їсти багато фруктів, легені краще справляються зі смогом. Дослідження показало, що жінки, які споживають більше фруктів, мають здоровіші легені навіть у забруднених містах, пише SciTechDaily. 

Що їсти, аби захистити легені від брудного повітря зображення 1 Фрукти допомагають легеням боротися із забрудненим повітрям — дослідження. Фото: Depositphotos 

Як фрукти допомагають захиститися від брудного повітря 

Підписуйтеся на наші соцмережі

  • Науковці з Університету Лестера з’ясували, що антиоксиданти у фруктах допомагають зменшити шкоду від пилу і вихлопних газів.
  • Фрукти ніби “захищають” легені від запалення, яке викликає забруднене повітря.
  • Науковці вивчили дані 200 тисяч людей. Вони порівняли, як харчування впливає на роботу легень у різних умовах.
  • З’ясувалося, що у жінок, які їли мало фруктів, функція легень знижувалася сильніше, а у тих, хто їв чотири порції фруктів на день, легені працювали краще.

Фрукти містять речовини, які борються зі стресом і запаленням у клітинах. Це допомагає легеням краще переносити вплив забрудненого повітря. У чоловіків ефект був менший, можливо, тому що вони зазвичай їдять менше фруктів.

Раніше SPEKA розповідала, що їсти, аби спати краще. Це фрукти і овочі. 

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі