Їжа може вплинути на зміну клімату: що показало дослідження
Їжа, яку люди вживають щодня може відігравати вкрай важливу роль для клімату. Більшість людей, особливо в багатих країнах, перевищують “бюджет викидів харчових продуктів”, необхідний для утримання глобального потепління нижче 2°C.
Про це повідомляє ScienceDaily.
Вчені з University of British Columbia з’ясували, що 44% населення світу повинні змінити свої харчові звички, щоб утримати глобальне потепління на рівні нижче 2 °C.
Підписуйтеся на наші соцмережі
І це консервативна оцінка, оскільки вчені використовували дані за 2012 рік. З того часу викиди і населення світу зросли. Прогнозуючи на 2050 рік, дослідники виявили, що 90% населення повинні змінити свої харчові звички.
Світові продовольчі системи відповідають за більш ніж третину всіх викидів парникових газів, що утворюються людиною. Вчені додали, що 15% які викидають найбільше, відповідають за 30% загальних викидів, пов'язаних з харчуванням.
Вчені кажуть, що одним з найпопулярніших продуктів серед викидів є яловичина, на неї припадає 43%.
Дебати про те, щоб менше літати, їздити на електромобілях і купувати менше розкішних товарів, є обґрунтованими: люди повинні зменшувати викиди будь-яким можливим способом. Однак викиди від харчування є проблемою не тільки для найбагатших — всі повинні їсти, тому і всі можуть щось змінити.
Для людей, які часто літають і їдять багато яловичини, це не є вибором між одним або іншим: треба зменшити і те, і інше.