Як вживання алкоголю може стати причиною раку

2 хвилин читання

Постійне вживання алкоголю може спричинити серйозні захворювання, зокрема рак. Про це повідомляє ScienceDaily. 

Постійне вживання алкоголю може стати причиною раку

Регулярне вживання алкогольних напоїв може стати причиною розвитку раку прямої кишки

Як вживання алкоголю впливає на розвиток раку 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Читайте також: Безпечної дози алкоголю не існує. Навіть один бокал вина на день підвищує ризик раку і цирозу печінки. Це виявили вчені Університету Торонто і Колумбійського університету, пише Earth. 

Нові дані свідчать про те, що загальна кількість алкоголю, спожита протягом життя, відіграє важливу роль. Більше споживання алкоголю протягом життя пов'язане з вищим ризиком розвитку раку, причому найсильніший зв'язок спостерігається з раком прямої кишки. Відмова від вживання алкоголю може допомогти знизити цей ризик.

Яка кількість алкоголю небезпечна для розвитку раку 

За даними дослідження, люди, які вживали протягом життя понад 14 алкогольних напоїв на тиждень, мали найвищий ризик розвитку раку. 

У тих, хто багато п'є, ризик розвитку колоректального раку був на 25% вищий. Їхній ризик раку прямої кишки був ще вищим, майже вдвічі, а саме на 95%. 

Однак колишні алкоголіки не демонстрували підвищеного ризику розвитку раку товстої кишки. Вони також мали менший ризик розвитку неракових пухлин товстої кишки.