Вчені знайшли вітамін проти старіння: що треба вживати

2 хвилин читання

Вчені знайшли вітамін, який може стати «пігулкою від старіння». Продовжити молодість може вживання вітаміну D, повідомляє ScienceDaily. 

За даними дослідників з Університету Аугуста у США, щоденне вживання вітаміну D у вигляді добавок може уповільнити скорочення теломерів — клітинного процесу, пов’язаного зі старінням і хворобами. Для цього щодня треба вживати щонайменше 2000 МО. 

Дослідження проводили з понад 1 тис. учасників, середній вік яких становив 65 років. Їх розділили на групи, які вживали 2000 МО вітаміну D щодня, а довжину їхніх теломер вимірювали на початку дослідження, через два роки та через чотии роки. Результати показали: хто вживав вітамін D, той зберіг свої теломери. 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Кожна хромосома вкрита телемерами, які стають коротшими, коли клітина реплікується. Коли ці структури стають занадто короткими, клітини перестають ділитися і зрештою гинуть.

Читайте також: Вітамін D у дозі, вдесятеро вищій за норму, перетворюється на токсин для нирок і серця. Поки мільйони людей п'ють добавки «про всяк випадок», частина з них непомітно накопичує проблему буквально у жирових тканинах. Про це дізналися вчені з Національної служби охорони здоров’я Великої Британії, пише Women’s Health. 

Вітамін D також підтримує імунну систему. Дані свідчать, що він може знижувати ризик респіраторних інфекцій, особливо у людей з дефіцитом вітаміну.

Проте дослідники додають, що оптимальна доза, ймовірно, залежить від індивідуальних факторів, як-от поточний рівень вітаміну D, дієта та взаємодія інших поживних речовин в організмі.

Дослідники повідомили, що й надалі вивчатимуть, як вживання вітаміну D впливає на старіння.