Вчені назвали фрукт, що може знизити ризик діабету
Дослідження Університету Джорджа Мейсона довело: щоденне споживання цього фрукта покращує рівень цукру в крові та зменшує жир в організмі у людей із предіабетом. Попри репутацію «занадто солодкого», манго може знизити ризик діабету, пише ScienceDaily.
Манго виявилося ефективнішим за закуски з низьким вмістом цукру. У шестимісячному клінічному випробуванні група учасників, яка щодня споживала свіже манго, показала кращий контроль глюкози в крові, підвищену чутливість до інсуліну та нижчий рівень жиру в організмі.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Натомість учасники, які обирали батончик мюслі з 11 г цукру, не продемонстрували таких результатів.
Вона наголосила, що цілі фрукти, на відміну від перероблених закусок, містять клітковину, вітаміни та інші поживні речовини, які знижують ризики для здоров’я.