Науковці дізналися, який продукт знижує ризик інсульту та інфаркту
2 хвилин читання
Екстракт, виготовлений із какао-бобів, може допомогти зменшити запалення, яке зростає з віком і підвищує ризик серцево-судинних захворювань. Такого висновку дійшли науковці з Університету Огасти (США), пише Science Alert.
Як какао впливає на серце
Підписуйтеся на наші соцмережі
- У дослідженні взяли участь 598 здорових людей віком від 60 років. Протягом двох років вони щодня отримували або 500 мг екстракту какао, або плацебо. Учасникам регулярно вимірювали запальні показники у крові.
- Результати показали, що у тих, хто вживав какао, рівень С-реактивного білка (hsCRP) у крові зростав значно повільніше. Це важливо, бо саме цей білок вказує на рівень запалення і ризик серцевих проблем.
- Найкращий ефект був у тих, хто спочатку мав підвищений ризик серцевих хвороб.
- Зменшення запалення — один із ключових факторів у профілактиці інфарктів та інсультів. Вчені також виявили підвищення рівня інтерферону-γ — білка, який підтримує роботу імунної системи.
Читайте також:
Більшість людей починають день із кави, але вона не є єдиним способом «увімкнути» мозок. Про шість ранкових напоїв, які можуть підтримувати концентрацію без надмірної збудженості та тривожності, йдеться у матеріалі видання Health.
Янбін Донгі, генетик, один із дослідників
Раніше SPEKA писала, що недосипання підвищує ризик хвороб серця. Нестача сну негативно впливає на здоровʼя вже за три дні.