Міф про “небезпечні яйця” зруйновано: підвищують холестерин не вони

1 хвилин читання

Науковці виявили, що яйця не підвищують рівень “поганого” холестерину, як вважалося раніше. Насправді шкодять жирні продукти на кшталт бекону і ковбаси, пише Science Daily.

Вчені виявили, яка їжа насправді підвищує поганий холестерин. Фото: Shutterstock 

Яка їжа підвищує рівень “поганого” холестерину 

  • Науковці з Австралії провели перше у світі дослідження, яке чітко визначило, як їжа впливає на рівень холестерину.
  • Виявилося, що яйця самі по собі не підвищують “поганий” холестерин у крові. Насправді він зростає через насичені жири, які є в обробленому м’ясі, вершковому маслі, смаженій їжі.
  • Якщо ж ви їсте яйця без бекону чи ковбаси, холестерин залишиться в нормі, а ризик хвороб серця не зросте.
  • Навпаки, дослідники кажуть, що яйця можуть навіть трохи знизити рівень “поганого” холестерину, якщо в цілому у вас збалансоване харчування.
Читайте також: Невелика жменька мигдалю і кілька шматочків темного шоколаду разом знижуть рівень «поганого холестерину» краще, ніж від кожен цей продукт окремо. Це виявили науковці з Пенсильванського університету, пише Very Well Health.
У всьому винен не жовток, а смажений бекон на тарілці поруч. 
Джон Баклі, один з авторів дослідження