Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Чай чи кава: який напій може вплинути на здоров’я кісток

0
2 хвилин читання

У кожної третьої жінки старше 50 років діагностують остеопороз. Це захворювання виникає, коли організм не здатний замінити стару кісткову тканину в процесі її руйнування, повідомляє Science Alert. 

Чай чи кава: який напій може вплинути на здоров’я кісток зображення 1 Чай може позитивно вплинути на міцність кісток

Остеопороз призводить до крихкості та слабкості кісток, що робить їх схильними до переломів. А гарячий напій може зробити кістки щільнішими. 

Вчені громадського здоров'я з Університету Фліндерса в Австралії провели дослідження серед 9,7 тис. жінок у США віком старше 65 років. Учасниці самостійно повідомляли про свої схильності в опитуваннях, проведених чотири рази протягом приблизно 10-річного періоду.

Підписуйтеся на наші соцмережі

За їхніми даними, жінки, які регулярно вживають чай, мали вищу мінеральну щільність стегон, ніж ті, хто вживав каву чи не вживав чай взагалі. Це може бути пов'язано з тим, що сполуки в чаї, які називаються катехінами, можуть стимулювати клітини, відповідальні за будівництво кісток.

З іншого боку, звички вживання кави мали неоднозначні результати. Жінки, які випивали більш ніж п'ять чашок кави на день, частіше мали нижчу мінеральну щільність кісток. Це свідчить, що кофеїн негативно впливає на кістки. 

Негативний вплив на кістки також показало вживання алкоголю протягом довгого періоду життя. Особливо негативно він впливав на організм у разі вживання разом із кавою. 

Наші результати не означають, що вам потрібно відмовитися від кави чи почати пити чай галонами. Але вони дійсно припускають, що помірне споживання чаю може бути одним із простих способів підтримки здоров’я кісток і що дуже високе споживання кави може бути неідеальним, особливо для жінок, які вживають алкоголь.
Енву Лю, епідеміолог

Дослідники радять жінкам щодня вживати бодай одну чашку чаю для підтримання здоров’я кісток. 

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі