Брак омега-3 підвищує ризик Альцгеймера у жінок — що потрібно знати

2 хвилин читання

Науковці виявили, що у жінок з хворобою Альцгеймера спостерігається різка втрата омега жирних кислот, на відміну від чоловіків, що вказує на статеві відмінності в захворюванні. Дослідження демонструє, що дієти, багаті омега, можуть бути ключовими. Проте це ще потрібно перевірити.

Омега жирні кислоти можуть захистити від хвороби Альцгеймера у жінок, показало нове дослідження.

Аналіз ліпідів — молекул жиру у крові — виявив помітну втрату ненасичених жирів, таких як ті, які містять омега жирні кислоти, в крові жінок з хворобою Альцгеймера в порівнянні зі здоровими жінками.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Вчені не виявили суттєвої різниці в одному і тому ж складі молекул ліпідів у чоловіків з хворобою Альцгеймера в порівнянні зі здоровими чоловіками. Це означає, що ці ліпіди відіграють різну роль у захворюванні залежно від статі. 

Читайте також: Купувати риб'ячий жир у капсулах необов'язково. Одна жменя волоських горіхів або ложка насіння чіа дають більше омега-3, ніж середня добавка з аптеки. Дієтологиня Меггі Мун з Університету Флориди назвала сім конкретних перекусів, які покривають добову норму, пише Very Well Health.

Жири безперечно є важливими у підтримці здорового мозку, тому це дослідження дає відповідь, чому все більше жінок страждають на це захворювання.

«Жінки непропорційно сильно страждають від хвороби Альцгеймера, у них частіше діагностують цю хворобу, ніж у чоловіків після 80 років». 
докторка Крістіна Легідо-Квіглі з Кінгс-коледжу Лондона

Вчені взяли зразки плазми у 841 учасника, які мали хворобу Альцгеймера, легкі когнітивні порушення та контроль когнітивного здоров'я.

Хоч дослідження показує, що жінки із захворюванням мали нижчий рівень деяких ненасичених жирів порівняно з чоловіками, необхідно далі досліджувати проблему.