Люди, які їдять більше авокадо, рідше хворіють на ішемічну хворобу серця та інші серцево-судинні захворювання. Це стосується і чоловіків, і жінок. ...
Район, де живе жінка, впливає на здоров'я серця сильніше, ніж її дохід чи освіта. Так показало 20-річне дослідження Гарвардського інституту охорони...
Серцево-судинні захворювання є основною причиною смертності серед жінок, однак їхні симптоми нерідко відрізняються від «класичних» (чоловічих) озна...
Американська асоціація здоровʼя серця вперше чітко назвала безпечну дозу кофеїну для дорослих — до 400 мг на день, або близько 5 чашок кави, і пояс...
Серцево-судинні захворювання залишаються головною причиною смерті жінок у світі. Але жінки майже на 50% частіше, ніж чоловіки, отримують неправильн...
Ранкові тренування о 7–8 ранку знижують ризик ішемічної хвороби серця, діабету 2 типу й ожиріння. Такі дані отримали науковці медичної школи UMass ...
Помірне споживання кави та чаю може майже вдвічі знизити ризик розвитку кількох серцево-судинних і метаболічних захворювань одночасно. Такого висно...
Люди, які п’ють каву лише вранці, мають нижчий ризик смерті від серцево-судинних захворювань і загальної смертності порівняно з тими, хто п’є каву ...
Чи потрібно відмовлятися від картоплі, макаронів або жирної їжі заради здорового серця? Нове масштабне дослідження американських учених показало, щ...
Скорочення калорій лише на 12% від звичної кількості знижує артеріальний тиск, холестерин і рівень інсуліну без дієт, БАДів і біохакінгу, а разом і...
Кавун давно асоціюється лише з літом, спекою та освіженням. Але нові дослідження показують: цей фрукт може мати значно серйозніший вплив на зд...
120–240 мл гранатового соку щодня знижують артеріальний тиск і підтримують судини, але лише за однієї умови, яку більшість ігнорує. Про неї розпові...
Якщо ви обираєте кардіо заради здоров'я серця, то тепер у вас є новий аргумент на користь басейну. Науковці Федерального університету Сан-Паулу пор...
Кімчі, чайний гриб (або ж комбуча), квашена капуста і смузі — продукти, які мільйони людей свідомо обирають їсти щодня заради здоров'я. Але в тому ...
Більшість із нас вважає апельсиновий сік приємною, але звичною частиною сніданку, яку ми п'ємо, не замислюючись про її глибинний вплив на організм....
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.