Вчені дізналися, який продукт знижує рівень «поганого» холестерину

2 хвилин читання

Науковці з Університету Осаки в Японії з’ясували, що щоденне вживання чорного кмину може зменшити рівень «поганого» холестерину і підвищити рівень «хорошого», пише Science Alert.

Чорний кмин допомагає знизити поганий холестерин — дослідження. Фото: Depositphotos 

Як чорний кмин впливає на холестерин 

Підписуйтеся на наші соцмережі

  • Науковці з провели дослідження за участі 42 людей. 22 учасники щодня отримували 5 грамів порошку чорного кмину, а 20 людей у контрольній групі нічого не приймали.
  • Через вісім тижнів група, яка вживала кмин, мала реальні покращення у рівні холестерину. У контрольної групи змін не було.
  • Чорний кмин використовують у кулінарії і народній медицині вже тисячі років. Науковці ж активно почали вивчати його лише нещодавно.
  • Ця спеція може зменшувати запалення, діяти як антиоксидант і впливати на рівень холестерину в організмі.
  • У лабораторних експериментах кмин навіть уповільнював утворення нових жирових клітин, але цей ефект планують додатково перевіряти.
Читайте також: Нацбанк з 11 серпня 2026 року запроваджує масштабний пакет пом’якшення валютних обмежень. Для фізичних осіб збільшать ліміти на купівлю валюти, зняття готівки та розрахунки за кордоном тощо.

Надалі науковці планують перевірити, чи може чорний кмин впливати на рівень інсуліну.

Раніше SPEKA писала, що яйця не підвищують рівень «поганого» холестерину. Насправді шкодять жирні продукти, зокрема бекон і ковбаси.