Кофеїн може зменшувати й навіть «відкочувати» втрату пам’яті, яку викликає недосип. Щоправда, науковці з Національного університету Сінгапуру поки ...
Вживання кофеїну вночі може посилювати імпульсивну поведінку, і цей ефект найбільш помітний у жінок. Такого висновку дійшли вчені з Техаського унів...
Дослідники з Королівського коледжу Лондона виявили, що натуральна речовина, яка міститься в какао і каві, може уповільнювати старіння організму. Йд...
Кава здатна підвищувати артеріальний тиск уже в перші 30–120 хвилин після вживання — і для частини людей це не короткочасна реакція, а фактор реаль...
У кожної третьої жінки старше 50 років діагностують остеопороз. Це захворювання виникає, коли організм не здатний замінити стару кісткову тканину в...
Помірне вживання кави кожного дня може уповільнити процес біологічного старіння у людей з психічними захворюваннями, повідомляє ScienceDaily.
Продукти з високим вмістом флавоноїдів, такі як какао та чай, можуть допомогти покращити роботу серця при сидячій роботі, повідомляє ScienceDa...
Нове дослідження показало, що одна чашка кави на день може захистити серце від фібриляції передсердь — поширеного розладу серцевого ритму. Це стави...
Через глобальне потепління фермери у всьому світі вже втрачають врожаї кави, какао і винограду. Науковці намагаються охолодити Землю за допомогою н...
Дієтологи пояснили, що кава може бути не лише джерелом енергії, а й корисним напоєм, якщо правильно її приготувати. У Very Well Health назвали сім ...
Дослідження Сінгапурсього університету показало, що кава й енергетичні напої мають протилежний вплив на психічне здоров’я. Навіть одна банка енерге...
Чашка кави зранку не лише бадьорить, а й робить людей щасливішими. Це показало дослідження науковців з Білефельдського університету і Університету ...
Кава для мільйонів людей — це не просто напій, а справжній ритуал, невіддільна частина ранку, яка дарує бадьорість і допомагає увімкнутися у робочи...
Два роки тому Ростислав Паньків та Ігор Веремчук заснували бренд легальних канабіноїдів Pink Canna. Починали із натуральних добавок, косметики та п...
Ми звикли пити каву, щоб прокинутись або зняти втому. Але нове дослідження вчених з Великої Британії показало, що кофеїн може також сповільнювати с...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.