Кава може позитивно впливати на довголіття та захищати організм від старіння не лише через кофеїн. За словами вчених, головну роль можуть віді...
Ранкова кава може захищати від раку, деменції й серцево-судинних захворювань, а ще й сповільнити старіння. Це виявили вчені з Коледжу ветеринарної ...
Мільйони людей щоранку тягнуться за кавою з переконанням, що та заряджає і додає бадьорості. Насправді кофеїн нічого не заряджає, він лише вимикає ...
Чай захищає кістки, а кава у великих дозах руйнує їх. Дослідники Університету Фліндерса в Австралії провели 10-річне спостереження і вперше отримал...
Регулярне вживання кави — як з кофеїном, так і без нього — може змінювати мікробіом кишечника та покращувати настрій. До такого висновку дійшли дос...
Кава — це не просто кофеїн. Нове дослідження Університетського коледжу Корка доводить, що кожна чашка змінює мікробіом кишечника, коригує емоційні ...
Нове дослідження показало: кава може покращувати настрій і когнітивні здібності навіть без кофеїну. Вчені дійшли висновку, що як звичайна, так...
Чорний чай і чорна кава залишаються одними з найпопулярніших напоїв у світі, однак впливають на організм по-різному. Експерти пояснили, що краще об...
Щоденна чашка кави стала звичкою для мільйонів людей. Але за відчуттям бадьорості стоїть складна хімія мозку. Кофеїн не додає енергії у п...
Люди, які пʼють 2-3 чашки кави на день, рідше мають симптоми депресії і тривожність. Це виявили науковці з Університету Фудан, які простежили за по...
Дві чашки кави на день можуть захистити мозок і навіть знизити ризик деменції. Дослідники з Гарвардської медичної школи виявили, що люди, які пʼють...
Дрібка какао в ранковій каві може змінити не лише смак напою, а й фізіологічну реакцію організму. Портал abcZdrowie узагальнив наукові дані про поє...
Кава — це не лише спосіб прокинутися. Якщо не пити її забагато, вона може бути корисною для серця і покращувати настрій. Дієтологиня Морган Пірсон ...
Дві-три чашки кави на день можуть знизити ризик тривожних розладів і депресії. Такого висновку дійшли дослідники з Університету Фудань, які проанал...
Звичка пити каву вночі, щоб залишатися бадьорим, може мати несподівані наслідки. Нічний кофеїн здатен підвищувати імпульсивність і схильність до ри...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.