Середземноморський стиль харчування (Mediterranean-style diet) давно зарекомендував себе як ефективний інструмент підтримки серцево-судинної систем...
Нове дослідження швецьких вчених з Центру досліджень старіння при Каролінському інституті показало, що літні люди, які дотримуються здорової дієти,...
Люди, які дотримуються здорової дієти MIND, мають менше шансів захворіти на хворобу Альцгеймера. Це показало велике дослідження за участі майже 93 ...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.