Як веганська дієта впливає на дітей: дослідження
Батьки намагаються покращити здоров’я дітей завдяки вегетаріанській дієті. Проте у деяких випадках це може серйозно нашкодити здоров’ю дитини, повідомляє ScienceDaily.
Вчені з Італії, США та Австралії дослідили харчування понад 48 тис. підлітків по всьому світу, які харчувалися по-різному.
Результат показав, що вегетаріанська дієта може позитивно впливати на організм підлітків, зокрема, щодо отримання поживних речовин. Водночас така дієта може призвести до дефіциту поживних речовин, якщо ключові речовини не надходять через збагачені продукти або добавки.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Рослинні дієти можуть пропонувати додаткові переваги для здоров'я дітей. Це покращені показники серцево-судинного здоров'я порівняно із всеїдними дієтами, що містять м'ясо, рибу та інші продукти тваринного походження. У них був нижчий рівень загального холестерину та холестерину ліпопротеїнів низької щільності
Було виявлено, що діти-вегетаріанці споживають більше клітковини, заліза, фолієвої кислоти, вітаміну С та магнію, ніж діти-всеїдні. Однак вони також мало споживали білка, жиру, вітаміну B12 та цинку.
Крім того, вимірювання зросту та складу тіла показали, що діти, які дотримуються рослинної дієти, були стрункішими.
Вчені радять батькам ретельно планувати ці дієти та звертатися до дієтологів чи інших фахівців з дитячого здоров'я, щоб ті допомогли забезпечити задоволення потреб дітей у харчуванні у критичні періоди зростання, мінімізуючи потенційні ризики.