Вживання алкоголю підвищує ризик раку грудей — дослідження
2 хвилин читання
Алкоголь підвищує ризик розвитку раку грудей. Після потрапляння в організм він перетворюється на ацетальдегід (речовину, яка пошкоджує ДНК), пише The Guardian.
Чому алкоголь призводить до раку грудей
- Алкоголь не лише провокує утворення шкідливих речовин, а й підвищує рівень естрогену.
- Надлишок цього гормону пов’язують з ризиком виникнення раку молочної залози.
- Особливо вразливими є жінки у постменопаузі, адже клітини в їхньому організмі більш схильні до мутацій.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Читайте також:
Безпечної дози алкоголю не існує. Навіть один бокал вина на день підвищує ризик раку і цирозу печінки. Це виявили вчені Університету Торонто і Колумбійського університету, пише Earth.
Наскільки алкоголь підвищує ризик раку грудей
- 2 пляшки вина на тиждень підвищують ризик раку грудей на 27%.
- 6 келихів вина на тиждень — на 22%.
- 1 келих вина щодня — на 15%.
- 8 келихів на вихідних додають 24% до ризику.
- 1 келих 3 рази на тиждень підвищує ризик на 9%.
- 1 келих на тиждень — на 3%.
- 1 келих кілька разів на місяць — на 2%.
Популярне твердження про те, що червоне вино корисне для серця, не враховує ризики виникнення онкологічних захворювань. Жодне дослідження не довело, що помірне вживання алкоголю зменшує ймовірність виникнення раку. Навіть якщо жінка не п’є протягом тижня, але вживає алкоголь у вихідні, ризик залишається.
Чи існує безпечна доза алкоголю
- На думку фахівців, безпечної дози алкоголю не існує.
- Науковці радять або повністю відмовитися від алкоголю, або хоча б скоротити його споживання настільки, наскільки це можливо.
лікарка Гаррієт Рамгей з ВООЗ