Вживання алкоголю понад два дні поспіль сильно шкодить здоров’ю: що відомо

2 хвилин читання

Щоденне вживання алкоголю протягом трьох і більше днів поспіль можуть негативно вплинути на здоров’я. Зокрема, нашкодити печінці та кишківнику, повідомляє ScienceAlert. 

Вживання алкоголю понад два дні поспіль сильно шкодить здоров’ю

За даними вчених, щоденне вживання алкоголю завдає шкоди не лише печінці, а й кишківнику. Йдеться про вино, пиво та міцний алкоголь. 

Вживання алкоголю пов’язане з порушенням кишкового мікробіому, але ці нові дані свідчать про те, що навіть кілька днів зловживання алкоголем можуть негативно позначитися на кишківнику.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Читайте також: Безпечної дози алкоголю не існує. Навіть один бокал вина на день підвищує ризик раку і цирозу печінки. Це виявили вчені Університету Торонто і Колумбійського університету, пише Earth. 
Наше дослідження показує, що навіть короткі періоди надмірного вживання алкоголю можуть спровокувати запалення та послабити кишковий бар’єр, що свідчить про потенційну ранню стадію ураження кишківника та печінки, пов’язаного з алкоголем.
Дьонґі Сабо, гастроентеролог медичного центру Beth Israel Deaconess

Печінка та кишківник тісно пов'язані двостороннім зв'язком. Печінка взаємодіє з товстою кишкою, виділяючи жовчні кислоти та імунні молекули, тоді як кишківник впливає на функцію печінки через мікробні та харчові метаболіти. Тобто, якщо алкоголь впливає на один із цих органів, він, ймовірно, вплине і на інший.

Таке вживання алкоголю показує суттєвий вплив на проксимальний відділ тонкого кишківника, спричинивши пошкодження та тривалу імунну відповідь.

Команда також спостерігала ознаки синдрому підвищеної кишкової проникності, за якого кишковий бар'єр дозволяє бактеріальним продуктам проникати у кров. Це спричиняє запалення. 

Дослідження проводили на мишах. Вчені кажуть, кишківник мишей схожий на людський, проте результати можуть трохи відрізнятися.