Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Вчені з'ясували, яка популярна їжа може погіршувати концентрацію та увагу

0
2 хвилин читання

Дослідники з Університету Монаша зʼясували, що регулярне споживання ультраоброблених продуктів може негативно впливати на здатність людини концентруватися, пише ScienceDaily.

Вчені з'ясували, яка популярна їжа може погіршувати концентрацію та увагу зображення 1 Вчені з'ясували, яка популярна їжа може погіршувати концентрацію та увагу. Фото: Deposit Photos

Який звʼязок між фастфудом та ясністю мислення 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Учасники дослідження отримували в середньому близько 41% добових калорій з ультраоброблених продуктів — це майже відповідає середньому показнику для Австралії. До таких продуктів належать:

  • газовані напої,
  •  фасовані снеки, 
  • чипси, 
  • солодощі,
  • готові до вживання страви, які проходять значну промислову обробку.

Вчені виявили, що кожне збільшення частки ультраобробленої їжі в раціоні на 10% було пов’язане з помітним зниженням показників уваги та швидкості мислення. За словами провідної авторки дослідження Барбари Кардозу, такий приріст можна порівняти з додаванням до щоденного раціону стандартної упаковки чипсів.

На думку авторів роботи, проблема може полягати не лише в низькій поживній цінності таких продуктів, а й у самому процесі промислової обробки. Під час виробництва змінюється природна структура їжі, а також додаються різноманітні штучні компоненти, консерванти та інші речовини.

Крім того, дослідження показало зв’язок між високим споживанням ультраобробленої їжі та факторами ризику деменції, ожирінням і підвищеним артеріальним тиском.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі