Психічний стан підлітків залежить від їжі: що не варто вживати
Нове дослідження вчених з Університету Свонсі показує, що те, що їдять підлітки, може мати важливий вплив на психічне здоров’я. Неякісне харчування негативно впливає на психіку, повідомляє ScienceDaily.
Що відомо про вплив їжі на психічний стан підлітків
Дослідники проаналізували шість рандомізованих контрольованих та 13 проспективних когортних досліджень. Вони виявили, що ефект окремих харчових добавок, таких як вітамін D, не завжди послідовний.
Підписуйтеся на наші соцмережі
За їх даними, збалансована та якісна дієта пов’язана з меншою кількістю депресивних симптомів, тоді як низькоякісні харчові звички часто супроводжуються психологічним дистресом.
Цілісні моделі харчування, які враховують загальну якість та збалансованість раціону, демонстрували стабільні позитивні результати для психічного здоров’я підлітків. Це свідчить про те, що важливі не окремі нутрієнти, а загальні харчові звички.
Автори дослідження наголошують, що підлітковий вік є ключовим періодом розвитку мозку та емоційного благополуччя.
Хоча більшість наукових робіт зосереджені на депресії, інші важливі аспекти психічного здоров’я, такі як тривога, стрес, самооцінка та агресія, поки досліджуються недостатньо.
Це дослідження підкреслює, що підтримка здорового харчування підлітків може стати важливою стратегією покращення їхнього психічного здоров’я на етапі розвитку.