Навіть поодинокі випадки вживання алкоголю можуть вплинути на печінку: як саме
Навіть поодинокі запої можуть серйозно зашкодити вашій печінці. Нове дослідження показало, що люди з метаболічними проблемами печінки ризикують розвитком небезпечного рубцювання навіть при рідкому, але сильному вживанні алкоголю, повідомляє ScienceDaily.
Такий вплив виявили вчені з Університету Північної Каліфорнії.
Що показало дослідження про вживання алкоголю
Підписуйтеся на наші соцмережі
Дослідження показало, що пацієнти з метаболічною стеатотичною хворобою печінки, яка зустрічається у кожного третього дорослого, значно ризикують розвитком серйозного рубцювання печінки, якщо вживають багато алкоголю за один раз, навіть якщо це відбувається лише раз на місяць.
Люди, які дозволяють собі 3-4 великі порції алкоголю за раз, в 3 рази частіше зазнають серйозного пошкодження печінки, ніж ті, хто розподіляє таку ж кількість алкоголю рівномірно протягом часу.
Вживання великої кількості алкоголю за один раз може перевантажити печінку та спричинити запалення, що веде до рубцювання. Люди, які мають ожиріння, високий тиск або порушення обміну речовин, особливо вразливі.
Дослідження також показало, що молоді дорослі та чоловіки частіше піддаються епізодичному сильному вживання алкоголю, а чим більше алкоголю за один раз, тим сильніше пошкодження печінки.
Дослідники закликають лікарів і пацієнтів приділяти увагу не лише кількості, а й способу вживання алкоголю, аби зменшити ризик серйозних уражень печінки.