Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Їжа з барвниками шкодить здоров'ю: в чому небезпека

0
2 хвилин читання

Яскраві різнокольорові продукти приваблюють як дітей, так і дорослих. Проте вони можуть нести небезпеку для здоров’я людини, повідомляє Science Daily. 

Їжа з барвниками шкодить здоров'ю: в чому небезпека зображення 1 Занадто кольорова їжа шкодить здоров’ю

Вчені з Інституту глобального здоров’я імені Джорджа дослідили понад 39 тис. продуктів, які лежать на полицях американських магазинів. За їхніми даними, майже кожен п'ятий продукт чи напій мають у складі синтетичні харчові барвники

Такі барвники часто додають, щоб зробити продукт чи напій яскравішим та більш привабливим для людей. Особливо це стосується продуктів, які виробляють для дітей. 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Досліджували 5 різних видів продуктів, зокрема кондитерські вироби, солодкі напої, готові страви, пластівці для сніданку та хлібобулочні вироби.

Вчені з’ясували, що такі продукти містять не лише синтетичні барвники, а і надмірну кількість цукру. Це може впливати на поведінку дітей, зокрема провокувати гіперактивність та неуважність. 

Повідомляється, що продукти в цих категоріях значно частіше містили синтетичні барвники. Штучні барвники були присутні у 28% цих продуктів порівняно з лише 11% в інших категоріях.

Дослідження також виявило, що продукти, що містять синтетичні барвники, мали набагато вищий вміст цукру, в середньому на 141% більше.

Враховуючи накопичення доказів за останні 40 років, які вказують на шкоду синтетичних барвників для здоров’я, прикро бачити, що вони досі так поширені в нашій харчовій системі, особливо в продуктах, розроблених для дітей.
Доктор Елізабет Данфорд, наукова співробітниця Інституту Джорджа

За даними вчених, найбільше барвники використовують компанії Ferrero та Mars, а саме 60% та 52%. Більше половини напоїв PepsiCo також містять барвники. 

Постійне використання таких продуктів може призвести до алергії. У дітей також може помічатися неуважність та гіперактивність.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі